Ενσιλωτής

Ενσιλωτής

Πέμπτη, 31 Αυγούστου 2017

Μέχρι τώρα "έφαγε" 449 εκατομμύρια, υποσχέθηκε 500, δεν δίνει ούτε 400 και σταμάτησε στο 43. Τι είναι;


Η Πολιτεία της Καλιφόρνια έχει ένα εξαιρετικά γενναιόδωρο πρόγραμμα επιδοτήσεων για αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που καταλήγει να επιδοτεί κυρίως τα μοντέλα της Tesla και στην εικόνα βλέπουμε το Model S, τη σπορ ναυαρχίδα της Tesla, (που στην Ευρώπη πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 67 χιλ. €). Δυο μεταπτυχιακοί φοιτητές του Πανεπιστήμιου Berkeley, εξέτασαν από οικονομική και κοινωνιολογική σκοπιά 98.901 αιτήσεις αγοράς αυτοκινήτων "χαμηλών εκπομπών" στην περίοδο απ' την αρχή του προγράμματος Clean Vehicle Rebate Project το 2010 μέχρι το Μάρτη 2015 και παρουσίασαν το 2016 τ' αποτελέσματα της έρευνάς τους στο περιοδικό Transportation Research Record, με θέμα "Evaluating the Economic and Social Implications of Participation in Clean Vehicle Rebate Programs. Who’s In, Who’s Out?"

Τα "καθαρά" αυτοκίνητα που πωλούνται στην Καλιφόρνια ξεκινούν από τιμές 20 χιλ. δολάρια και οι ερευνητές δεν ένιωσαν καθόλου έκπληξη διαπιστώνοντας πως το 83% των αγοραστών είχε δηλώσει ετήσιο εισόδημα άνω των 100 χιλ. δολαρίων. Επιπλέον, οι αγοραστές ήταν κυρίως λευκοί, ενώ οι κοινότητες των Λατινο- και Αφρο-αμερικανών υποεκπροσωπούνταν συστηματικά.

Όπως γράφουν οι Los Angeles Times, μέχρι τώρα το πρόγραμμα επιδοτήσεων έχει κοστίσει στους φορολογούμενους της Καλιφόρνια 449 εκατ. δολάρια και πρόσφατα προωθούν νομοθεσία για ν' αυξήσουν τη δαπάνη στα 3 δισεκατ. δολάρια. Καθαρά ταξική πολιτική, η νομοθεσία προωθεί άλλη μια αναδιανομή πλούτου και οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι, σε βάρος φυσικά των πολλών. Κατά τα λοιπά η Καλιφόρνια είναι η κατ' εξοχήν Πολιτεία που ψηφίζει τους Δημοκρατικούς.

Τη δόξα των πλουσίων της Καλιφόρνια ζήλεψε ο -μέχρι το Μάη 2017- Υπουργός Περιβάλλοντος της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας Johannes Remmel, που, με τα λεφτά των φορολογουμένων βεβαίως-βεβαίως, όχι τα δικά του, θέλησε να ...
κυκλοφορεί με ένα απαστράπτον Tesla Model S και να μπει στο μάτι των "συντρόφων" του. Φυσικά ο Remmel ανήκει στο κόμμα των Πράσινων, που στις εκλογές του περασμένου Μάη έπεσε απ' το 11,3% στο 6,4% (η τοπική κυβέρνηση Σοσιαλδημοκρατών-Πρασίνων καταψηφίστηκε και τη νέα κυβέρνηση σχημάτισαν οι Χριστιανοδημοκράτες με τους Φιλελεύθερους, ακριβώς όπως αναμένεται να συμβεί και στις ομοσπονδιακές εκλογές της 24ης Σεπτέμβρη.)

Ο Remmel επέλεξε το πανάκριβο Tesla Model S κι όχι ένα Γερμανικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο λόγω της μεγάλης υποσχόμενης αυτονομίας του, των 500 χιλιομέτρων. Όπως ωστόσο μας ενημερώνει το Automotive News από τη Φρανκφούρτη, ο κατα-Πράσινος Remmel έδωσε πίσω το απαστράπτον Tesla Model S μετά από μόλις 43 διαδρομές, καθώς η αυτονομία όχι μόνο δεν ήταν ούτε καν 400 χιλιόμετρα με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, αλλά μόλις έκανε διαδρομή 150 χιλιομέτρων έπρεπε να γυρίσει πίσω! Ο λόγος; Μας τον αποκαλύπτει με την πολύ κομψή διατύπωση, "the style of driving has to be adjusted to an extreme degree to the charge status of the battery", (η έμφαση στο extreme δική μου), ή, σε απλά Ελληνικά, μετά τα πρώτα 150 χιλιόμετρα διαδρομής η μπαταρία άδειαζε τόσο που το αυτοκίνητο σερνόταν στο δρόμο και ήταν επικίνδυνο, τόσο για τον οδηγό όσο και για την υπόλοιπη κυκλοφορία. 

Οι αναρτήσεις μας δημοσιεύονται στο greeklignite.blogspot.gr και στο Facebook, στη διεύθυνση Greeklignite! Πατήστε "Μου αρέσει" (Like) στη σελίδα μας, για να έχετε πιο άμεση ενημέρωση! Και να επισκέπτεστε τακτικά το ιστολόγιο για να δείτε τις αναρτήσεις, καθώς το Facebook δεν είναι βέβαιο πως θα σας στείλει σχετική ειδοποίηση.


Για την ιστορία, ο επόμενος Υπουργός Περιβάλλοντος της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, που προέρχεται απ' τους Χριστιανοδημοκράτες, προτίμησε ένα Γερμανικό αυτοκίνητο, μια Mercedes-Benz S 500 e plug-in hybrid. Που μάλλον δεν το πλήρωσε κι αυτός απ' την τσέπη του, αλλιώς μπορεί να βολευόταν και με μικρότερο. 

Αυτή είναι η κατάσταση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η τεχνολογία είναι εντελώς ανώριμη ακόμα και πολύ λίγα έχουν αλλάξει τα δυο τελευταία χρόνια, από τότε που είχαμε δει την Οδύσσεια στη Βρετανική εξοχή. Παρ' όλα αυτά η "καλή" μας ΕΕ, αφού μας έκανε ένα "μάθημα ναζιστικής δημοκρατίας" με το αντικομουνιστικό συνέδριο της Εσθονίας, ετοιμάζεται να μας "φορέσει" για τα αμέσως επόμενα χρόνια μια ποσόστωση αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προκειμένου οι πολίτες να χρηματοδοτήσουμε την καημένη την αυτοκινητοβιομηχανία ή, με άλλα λόγια, τις Γερμανικές και Γαλλικές θέσεις εργασίας. Όπως μας ανάγκασαν να χρηματοδοτούμε τις δήθεν "πράσινες" θέσεις εργασίας τους σε αιολικά και Φ/Β. Τύφλα να έχει η κατευθυνόμενη και κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία των Σοβιετικών, τα αντικομουνιστικά συνέδρια τους μάραναν. Είναι δε τόσο προχωρημένη η ετοιμασία, που ενόψει των εκλογών έσπευσε ο Σουλτς να προτείνει την ποσόστωση δημόσια, στο προεκλογικό του πρόγραμμα. Στη Γερμανία γίνονται οι εκλογές, ποσόστωση σε επίπεδο ΕΕ θέλει ο Σουλτς.

Και φυσικά δεν χρειαζόμαστε κοινωνιολογική μελέτη, για να μάθουμε πως με τις πολιτικές της ΕΕ καθημερινά αναδιανέμεται ο πλούτος που παράγουν οι λαοί και καταλήγει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στα θησαυροφυλάκια των ελίτ. Δεν κρατούν ούτε τα προσχήματα πια οι Γερμανοί, καθώς με το ευρώ και την ενέργεια δεν χρειάζονται πια τη Βέρμαχτ για τον έλεγχο της Ευρώπης ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου